‘Weinig inzicht en onwetendheid bij de afdeling marketing?’
Starten met of juist optimaler gebruik maken van Microsoft Dynamics CRM?


Beschikt uw marketingafdeling over voldoende en betrouwbare informatie om strategische plannen te kunnen maken? Worden kennis, verwachtingen en prognoses door uw sales en marketingafdeling voldoende en tot in detail aan elkaar overgedragen?

Vaak opereren marketing en salesafdeling volledig onafhankelijk van elkaar, terwijl ze perfect van elkaar kennis zouden kunnen profiteren. Neem bijvoorbeeld marktbewegingen en omzetverwachtingen, kennis die marketing nodig heeft en waarin sales het beste inzicht heeft. Door gebruik van CRM sluit alle marktinformatie naadloos op elkaar aan en worden andere informatiesystemen overbodig.

Het doel van de aanschaf van een CRM-systeem is het klantgerichter opereren in uw marktgebied. U wilt uw doelgroep leren kennen en beter bedienen door zoveel mogelijk gegevens in kaart te brengen. Microsoft Dynamics CRM is hiervoor, met haar brede scala aan toepassingsmogelijkheden, een prachtig hulpprogramma.

Vanuit mijn verleden in commercieel ICT management, heb ik Theo Besselink, mij volledig toegelegd op de toepassingsmogelijkheden van Microsoft Dynamics CRM. Met behulp van deze CRM software kan ik bedrijven en organisaties helpen hun marketingafdeling zo te stroomlijnen dat processen efficiënter verlopen en een hoger rendement uit relatiebeheer kan worden gegenereerd. Zo kan men bijvoorbeeld sneller en adequater reageren op marktveranderingen en klantinformatie direct omzetten naar nieuwe strategieën.

Binnen commerciële afdelingen worden geen inkomsten gegenereerd, alleen maar kosten. Mijn kracht is om uw organisatie een optimaal resultaat te laten behalen, tegen zo laag mogelijke kosten.

Onafhankelijke dienstverlening in Microsoft Dynamics CRM

disclaimer | © Somethin’Elz / Theo Besselink