‘Weet alleen de salesmanager wat er speelt bij zijn klanten?’
Starten met of juist optimaler gebruik maken van Microsoft Dynamics CRM?


Een verkeerde offerte naar de klant? Een product toch leveren ondanks betalingsproblemen? Net te laat voor verlengen van een belangrijk contract? Klachten over het traag reageren van de binnendienst?

Bij ziekte, verlof of vertrek van een commerciële medewerker tasten veel organisaties in het duister omtrent wensen of behoeften van de klant. Een goed CRM systeem kan hier uitkomst bieden, zodat iedereen binnen een organisatie toegang kan krijgen tot specifieke en relevante klantinformatie.

Het doel van de aanschaf van een CRM-systeem is het klantgerichter opereren in uw marktgebied. U wilt uw doelgroep leren kennen en beter bedienen door zoveel mogelijk gegevens in kaart te brengen. Microsoft Dynamics CRM is hiervoor, met haar brede scala aan toepassingsmogelijkheden, een prachtig hulpprogramma.

Vanuit mijn verleden in commercieel ICT management, heb ik Theo Besselink, mij volledig toegelegd op de toepassingsmogelijkheden van Microsoft Dynamics CRM. Met behulp van deze CRM software kan ik bedrijven en organisaties helpen hun marketingafdeling zo te stroomlijnen dat processen efficiënter verlopen en een hoger rendement uit relatiebeheer kan worden gegenereerd. Zo kan men bijvoorbeeld sneller en adequater reageren op marktveranderingen en klantinformatie direct omzetten naar nieuwe strategieën.

Binnen commerciële afdelingen worden geen inkomsten gegenereerd, alleen maar kosten. Mijn kracht is om uw organisatie een optimaal resultaat te laten behalen, tegen zo laag mogelijke kosten.

Onafhankelijke dienstverlening in Microsoft Dynamics CRM

disclaimer | © Somethin’Elz / Theo Besselink