'Komt uw organisatie haar afspraken altijd correct na?'
Welke organisaties kozen voor het gemak van mijn dienstverlening?


Wordt aan een verzoek tot het opsturen van documentatie tijdig voldaan? Worden gemaakte afspraken over bezoeken, leveringen, kortingen of klachten correct nagekomen? Heeft uw buitendienst toegang tot interne systemen om te verifiëren of gemaakte afspraken door de binnendienst daadwerkelijk zijn opgevolgd?

Het niet nakomen van gemaakte afspraken heeft vaak direct vervelende gevolgen. Voor bestaande relaties komt het over alsof ze niet serieus worden genomen. Voor prospects is het een regelrechte dooddoener, want het schets een beeld over wat ze van een toekomstige relatie mogen verwachten. CRM biedt ruimte om een grote hoeveelheden klantinformatie overzichtelijk in kaart te brengen. Hier binnen kan elke gemaakte afspraak worden meegenomen, of het nu gaat over bezoekafspraken of overeenkomsten met betrekking tot prijsbeleid of levertermijnen. CRM biedt zo een goed en helder overzicht van klantspecifieke afspraken, waardoor u er vanzelf alerter op wordt. Zodat het niet langer alleen blijft bij toezeggen, maar ook overgaat tot uitvoeren.

In de afgelopen jaren ben ik als CRM professional werkzaam geweest voor diverse organisaties. Met regelmaat was dit via intermediairs uit de detacheringsbranche en ICT wereld, die mij als specialist inzetten voor het oplossen van CRM problematiek bij hun relaties. Maar daarnaast lever ik mijn dienstverlening ook direct aan bedrijven en organisaties die professionele ondersteuning kunnen gebruiken.

Hieronder een korte opsomming van opdrachtgevers en referenties:

Overheid / Semioverheid:

  • TenneT, Arnhem
  • Provincie Noord-Holland, Haarlem
  • Waterschap Rijn en IJssel, Doetinchem
  • Leger des Heils, Groningen
Intermediairs:

  • System Care ICT, Veenendaal
  • Bergler, Breda
  • CIAD, Culemborg
  • Arrows Group, Amsterdam
  • Brainwave, Breda
  • Rubicon, Vianen
Bedrijfsleven:

  • JPR Advocaten, Groenlo - Enschede
  • Rütgers, Zelzate (B)
  • Info Support, Veenendaal
  • BCS HRM & Salarisadministratie, Den Bosch
  • Info Support, Mechelen (B)
  • AEON, Den Haag
  • Adviesbureau Hilgers, Melissant
  • DLA ICT, Doetinchem
  • De Friesland Zorgverzekeraar, Leeuwarden
  • Corthogreeen, Gaanderen
  • Getronics - KPN, Amsterdam
  • Kenniscentrum Zorg Nederland, Bilthoven
  • Klinkendranken, Doetinchem
  • Stonebridge, Den Haag
  • Workwear4all, Ulft
  • Vektis, Zeist
  • DTG, Amsterdam
  • Kramp, Varsseveld
Verenigingen:

  • VBV De Graafschap, Doetinchem
  • SDOUC, Ulft
  • AZSV, Aalten

Onafhankelijke dienstverlening in Microsoft Dynamics CRM

disclaimer | © Somethin’Elz / Theo Besselink